آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها
سرخط خبرها

تعویض طلایی برای گل محمدی | فرجی در نساجی، آزادی در پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۰۱۵۸۰
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
تعویض طلایی برای گل محمدی | فرجی در نساجی، آزادی در پرسپولیس
جذاب‌ترین مهره نقل و انتقالات زمستانی در دسترس پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که امسال مشکلات عدیده‌ای در خط حمله دارد، به دنبال جذب یک مهاجم تراز اول در تعطیلات نیم فصل اول فوتبال است. شهاب زاهدی و نبیل باهویی بازیکنانی بودند که ابتدای فصل جذب این تیم شدند، اما نتوانستند خواسته هواداران و کادرفنی سرخ‌پوشان را برآورده کنند و به همین دلیل حالا برنامه اصلی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تابستانی خرید یک مهاجم تراز اول است.

باتوجه به شرایط اقتصادی سرخ‌ها و اینکه خرید مهاجم خارجی تراز اول هزینه بسیاری روی دست باشگاه می‌گذارد، این گزینه در همان شروع کنسل شد تا کادرفنی سرخ‌ها روی بازیکنان داخلی زوم کنند.

مسئله بازگشت دو مهاجم جدا شده این تیم یعنی عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی یکی از پیشنهاداتی بود که در این راه رسید، اما از همان اول لغو شد. قاعدتاً سپاهان و تراکتور به حریف مستقیم خودشان در لیگ، بازیکن نخواهند فروخت و اگر این کار را هم بکنند بابت آن پول زیادی مطالبه خواهند کرد.

دومین راه، اما پیدا کردن یک مهاجم رأس با مشخصات مدنظر گل‌محمدی بود. مهاجمی که با قد و قامت بلند در نبرد‌های هوایی موفق باشد و قدرت حفظ توپ خوبی هم داشته باشد. محمدرضا آزادی یکی از گزینه‌هایی است که امسال در اوج پختگی است و عملکرد فوق‌العاده‌اش در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا نگاه‌ها به سوی این بازیکن خیره شود.

آزادی در تراکتور شاگرد یحیی گل‌محمدی بود و از همان‌جا در لیگ برتر چهره شد. در واقع گل‌محمدی بود که آزادی را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرد و شاید این مهاجم به نوعی خودش را مدیون سرمربی فعلی پرسپولیس بداند.

از سوی دیگر نساجی این فصل عملکرد چندان خوبی در خط دفاعی نداشته و مدیران و کادرفنی این تیم به دنبال خرید یک مدافع هستند. فرشاد فرجی می‌تواند یکی از گزینه‌های باشگاه نساجی باشد. مدافع شمالی پرسپولیس که این فصل به نیمکت پیچ شده و مجموع دقایق بازی‌اش در این فصل به ۲۰۰ دقیقه هم نمی‌رسد.

معاوضه فرجی با محمدرضا آزادی شاید یک معامله دو سربرد برای هر دو تیم و حتی هر دو بازیکن باشد. فرجی دوباره فرصت بازی پیدا می‌کند و آزادی هم می‌تواند توانایی‌های خودش را در یک تیم بزرگ‌تر به نمایش بگذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->